تاریخ انتشار: جمعه 1403/08/04 - 22:08
کد خبر: 520621

در بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل مطرح شد؛

مقدس نمایان ساده لوح/ مراجع ذیصلاح برخورد قاطع کنند

 مقدس نمایان ساده لوح/ مراجع ذیصلاح برخورد قاطع کنند

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور ضمن محکومیت این بیانیه منحط توسط مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، از مراجع ذیصلاح برخورد قاطع با این مجمع و انحلال آن را خواستار است.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در خصوص مواضع مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه می‌خوانید: 

مقدس نمایان ساده لوح

حضرت امام خمینی(ره) در منشور روحانیت فرمودند: آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی‌نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است؛ و نمونه‌ی بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین علیه‌السلام که در تاریخ روشن است. گروهی که در نقش روحانیت اکنون در جامعه باید نقش تبیین کننده آرمان ها و گفتمان ولی امر مسلمین باشند
ذلِکَ بِأَنَّهُمْ آمَنُوا ثُمَّ کَفَرُوا فَطُبِعَ عَلی‏ قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لا یَفْقَهُونَ

گروهی موسوم به مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم که خود را پیرو خط راستین حضرت امام خمینی (رَحْمَتْ الله عَلِیه) معرفی می نمایند، سالیانیست این مجمع از خط امام رجوع کرده و در برهه های زمانی مختلف در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پایه گذار آن خود امام بود پرداختند، اکنون با انتشار بیانیه ای در خصوص مسئله اول جهان اسلام یعنی ارض مقدس فلسطین، آرمان آزادی فلسطین عزیز را نادیده گرفتند و با رسمیت شناختن رژیم سگ صفت صهیونیستی تئوری منکوب دو دولتی را که دقیقا همان حرف دشمنان خون ریز و سفاک است را تکرار می کنند. اینک که در عرصه نبرد شاهد تقابل تمامی ایمان در برابر تمامی کفر هستیم، هرگونه سکوتی در این عرصه همراهی با جنایت کاران خون ریز تلقی می گردد.

با این وجود بیانیه‌ای که گفتار دشمنان را در داخل کشور تئوریزه می‌نماید قطعاً نوعی نفاق و همراهی آشکار با دشمنان هار را نمایان می‌کند؛ کما اینکه در طول تاریخ افرادی با لباس پیامبری اسلام و دین بر خلاف جریان حق حرکت نموده و در این مسیر، حق را علنی ضایع کرده اند. همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) در منشور روحانیت فرمودند: آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی‌نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است؛ و نمونه‌ی بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین علیه‌السلام که در تاریخ روشن است. گروهی که در نقش روحانیت اکنون در جامعه باید نقش تبیین کننده آرمان ها و گفتمان ولی امر مسلمین باشند و راه امام راحل را در راستای نیل به آرمان فلسطین طی کنند، با فرورفتن در قعر جهنم در برابر کلام و امر ولی خود ایستاده و ساده لوحانه کلام دشمنان را به زبان جاری و آن را راه حل پایان منازعات منطقه معرفی می‌کنند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور ضمن محکومیت این بیانیه منحط توسط مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، از مراجع ذیصلاح برخورد قاطع با این مجمع و انحلال آن را خواستار است. دانشجویان عضو این اتحادیه دانشجویی در سراسر کشور، آزادی سرزمین های اشغالی از دست رژیم صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی در منطقه را تنها راه حل پایان منازعات در منطقه می‌داند. باید یادآور شد، راه مقاومت و آرمان فلسطین تا رسیدن به این هدف مقدس پایدار است و بی‌شک جهان شاهد این مدعا در تاریخ خود خواهد بود.

ان‌شاءالله.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وضعیت شیوع سرطان پستان در ایران
پروژه‌های جدید فرصت‌های شغلی بیشتری برای زنان فراهم کرد
پرداخت وام مشاغل خانگی الزامی شد
پیام تسلیت معاون زنان رییس جمهور درپی شهادت نیروهای ارتش و فراجا
آماری عجیب از تخصیص بودجه به بانوان در پایتخت
زنان ایرانی نامدار و افتخارآفرین در زمین و فضا هستند
شهادت بیش از ۱۰۰۰ فلسطینی در شمال نوار غزه طی ۲۲ روز
رایزنی وزیران خارجه ایران و انگلیس در مورد حمله نظامی رژیم صهیونیستی
ایران حمله رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۶۷۲ نفر رسید
استفاده از هوش مصنوعی برای کنترل ترافیک تهران
ایران پاسخ حمله اسرائیل را ندهد
اسرائیل در محاسبات خود در مورد ایران اشتباه کرد
حزب الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید
نامه شدید اللحن گالانت به نتانیاهو
پیام سردار سلامی در پی شهات ۴ رزمنده غیور پدافند هوایی
یک زن سرپرست روابط عمومی سازمان محیط زیست شد
یکی از تروریست‌های حادثه تفتان دستگیر شد
آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد
کلین شیت رویای استقلال
پیامدهای تلخ شرارت‌های اخیر برای اشغالگران، غیرقابل تصور خواهدبود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top